Zloty i spotkania

Podsumowanie spotu – 30/09/2021

Nadszedł czas na krótkie podsumowanie jesiennego spotkania.

Przed omawianą wizytą na Pasażu, była nieco dłuższa przerwa pomiędzy spotkaniami, co dało się teraz odczuć. Zainteresowanie było bardzo duże i oprócz znanych nam dobrze pojazdów, przybyło też sporo nowych gwiazd.

Zaczęliśmy w czwartek o godzinie 19:00, choć szczyt frekwencyjny przypadł na okres pomiędzy 20 a 21. Choć oficjalnie spotkanie dobiegło końca później, to właśnie o 21 rozpoczęły się pierwsze odjazdy do domów.

Wszystkich nowych aut nie sposób wymienić, bo w jednym czasie stało przez dłuższy czas 19-20 Mercedesów. Cieszy nie tylko ilość aut i to, że przyjechały w sporej części nowoodwiedzający nasz spot, ale też to, że gama modelowa była bardzo zróżnicowana.

Najmłodsza była chyba E-klasa (W212) w wersji kombi już po faceliftingu. Nowoczesności dodawał jej biały lakier i duże, wieloramienne alufelgi. Do tego kilka E-klas poprzedniej generacji (W211), których wczesniej nie było.

Ciekawostką może być też czarna B-klasa (W245) po faceliftingu, która także pokazała się pierwszy raz. W ogóle B-klasy jeszcze nie gościliśmy, zaś ten egzemplarz zajrzy jeszcze wielokrotnie.

Największym rodzynkiem, choć zupełnie nie zwracającym na siebie uwagi, był model CL drugiej generacji (C215). Nie wiemy co dokładnie drzemie pod maską (bo w autach tej klasy to jest chyba naważniejsze), ale na pewno nie ma mowy o niczym rozczarowującym. Najmniejszy silnik jaki fabrycznie był tam montowany to V8 o pojemności 5-litrów i mocy 306 KM, dlatego niezależnie od wersji – zawsze budzi emocje.

Dziękujemy wszystkim odwiedzającym. Nie zawsze mamy możliwość porozmawiania ze wszystkimi, którzy są pierwszy raz, ale mamy tym samym nadzieję, że to ich nie zniechęci.

Niestety też, pod ręką mieliśmy tylko smartfon co w połączeniu z bardzo złym oświetleniem dało mizerny efekt zdjęciowy.

Zapraszamy na kolejne spotkania i ciąg dalszy dyskusji o Waszych samochodach.

Zareaguj!
+1
1
+1
2
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poinformuj znajomych:
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Powrót na górę